KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 pkt 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego RODO oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2019.0.1781) informujemy, że:
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Collegium Da Vinci z siedzibą przy ul. Kutrzeby 10, 61-719 Poznań, organ prowadzący Szkoły Da Vinci.
W sprawie przetwarzania danych możecie Państwo kontaktować się na poniższe adresy:
- Przedszkole Da Vinci z siedzibą przy ul. Golęcińskiej 9, 60-626 Poznań, telefon kontaktowy
+ 48 61 844 55 41, adres e-mail: sekretariat@davinciszkola.pl. - Szkoła Podstawowa Da Vinci z siedzibą przy ul. Golęcińskiej 9, 60-626 Poznań, telefon kontaktowy + 48 61 844 55 41, adres e-mail: sekretariat@davinciszkola.pl.
- Liceum Akademickie Da Vinci z siedzibą przy ul. Kutrzeby 10, 61-719 Poznań, telefon kontaktowy + 48 61 271 11 61, adres e-mail: liceum@davinciszkola.pl.
- Liceum Ogólnokształcące Flex z siedzibą przy ul. Kutrzeby 10, 61-719 Poznań, telefon kontaktowy + 48 61 271 11 61, adres e-mail: liceum@davinciszkola.pl.
- Został wyznaczony inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować, w sytuacji każdej niejasności dotyczącej przetwarzania danych osobowych w Szkołach Da Vinci. Kontakt - adres
e-mail: iod@davinciszkola.pl - Państwa dane osobowe przetwarzane są na podstawie RODO, a w szczególności art. 6 ust. 1 lit. a RODO - osoba, której dane dotyczą wyraziła dobrowolną zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów.
- Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu udzielenia Państwu odpowiedzi na zadane pytanie poprzez formularz kontaktowy.
- Państwa dane osobowe mogą być udostępniane odpowiednim odbiorcom, w szczególności instytucjom uprawnionym do kontroli działalności administratora lub podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie odrębnych przepisów prawa.
- Odbiorcami Państwa danych osobowych będą także m.in. dostawcy usług zaopatrujących administratora danych w rozwiązania techniczne oraz zarządzanie organizacją, podmioty świadczący usługi prawne i doradcze oraz podmioty udzielające pomoc administratorowi danych w dochodzeniu należnych roszczeń.
- Posiadają Państwo prawo do:
- sprostowania swoich nieprawidłowych danych
- żądania usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym) w przypadku wystąpienia okoliczności przewidzianych w art. 17 RODO;
- żądania ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach wskazanych w art. 18 RODO;
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w przypadkach wskazanych w art. 21 RODO;
- przenoszenia dostarczonych danych, przetwarzanych w sposób zautomatyzowany.
- Dane osobowe należące do Państwa nie podlegają profilowaniu ani nie będą przekazywane
do państw znajdujących się poza Europejskim Obszarem Gospodarczym. - Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od momentu wyrażenia zgody
na przetwarzanie danych. - Jeżeli Państwo uważają, że podane dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, można wnieść skargę do organu nadzorczego (Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).